Zwrot lub wymiana 

  • Bez podania przyczyny zwrotu lub wymiany

  • Do 15 dni od odebrania przesyłki złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy

  • Zwróć produkt na wskazany w umowie adres

  • Do 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu zwrócimy Ci pieniądze.

W przypadku wymiany, po uznaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą i ustalimy, na jaki produkt chcesz go wymienić. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.


OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ



Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?

  • Produkty cyfrowe

    Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.

  • Produkty wykonane na zamówienie

    Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.

  • Rozpakowane produkty multimedialne

    Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).

  • Produkty higieniczne

    Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.


Reklamacja

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy kontaktować się bezpośrednio z producentem produktu, w przypadku jakichkolwiek niedogodności prosimy kontaktować się z nami w celu wstępnego rozpatrzenia problemu.

  • Na przykład produkt nie działa w prawidłowy sposób

  • 2 lata od dnia stwierdzenia wady w przypadku rękojmi lub zgodnie ze wskazaniem producenta w przypadku gwarancji


Reklamacja gwarancyjna bezpośrednio w serwisie producenta

  • Czas złożenia reklamacji

    Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej.

  • Pomoc zdalna

    Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwoli doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.

  • Door to door (niektóre produkty)

    Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.

  • On-site (niektóre produkty)

    Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Technik przyjedzie do twojego domu lub biura i naprawi sprzęt na miejscu. Ta usługa często nazywa się door 2 door, next business day itp.